מדיניות משלוחים
-
אספקה עד 5 ימי עסקים עם שליח עד הבית. **בתקופות עמוסות ייתכנו עיכובים מסוימים. אספקה ליישובים מרוחקים הינה 7–10 ימי עסקים, הישובים/אזורים המרוחקים: אילת ויישובי הערבה וישובים מעבר לקו הירוק.
-
ימי האספקה מתחילים להיספר מיום העסקים הבא לאחר אישור חברת האשראי, למזמינים עד השעה 17:00.
-
יום עסקים - מתחיל להיספר מהיום הראשון לאחר ביצוע ההזמנה שאינו שישי, שבת, ערב חג, חג, חול המועד, יום זיכרון, יום שבתון, יום בחירות.
-
הזמנות שיתבצעו לאחר השעה 17:00, יעברו ליום העסקים הבא.
-
בתקופת של מבצעים מיוחדים באתר, חגים, ואירועים מיוחדים זמני האספקה עלולים להתעכב מעבר לימי האספקה המצוינים. נעשה את מירב המאמצים לספק את ההזמנות מוקדם ככל האפשר.
-
במידה ואינכם בבית השליח יוכל להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל באישורכם בלבד – ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח (בהתאם לגילוי דעת מס' 55 של הרשות להגנת הצרכן – הרחבת "חוק הטכנאים").
-
ככל ויבוצע שינוי בהזמנה בהתאם לדרישת הלקוח (שינוי בתוכן ההזמנה, בכתובת המשלוח וכיוצ"ב), אין החברה מתחייבת לאספקת המוצר במועד המקורי בהתאם לתקנון.
-
זמני משלוח: לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם ב- 4–7 ימי עסקים (תלוי בסוג האיסוף משלוח עד הבית/עד העבודה), ממועד ביצוע ההזמנה באתר.
-
מעקב אחר הזמנות: לאחר ביצוע הזמנה באתר, יישלח אליכם אישור הזמנה במייל, לאחריו ניתן יהיה לבצע מעקב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע נתון באמצעות פנייה לשירות הלקוחות באחת הפלטפורמות.
-
המשלוח כולל הובלת המוצר עד פתח הבית בלבד. שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה בטלפון 03-5055959 או בוואטסאפ 052-3120555.









