דילוג לתוכן

סל קניות

סל הקניות ריק

מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות – דרך האתר

מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות – אתר סחר Baci Milano Israel (להלן: "החברה")

ביטול עסקה או החזרת מוצר או החלפת מוצר, אשר נרכש באתר הסחר יתבצע באחת החלופות הבאות:

  1. בהגעה פיזית לחנות הדגל של החברה: Baci Milano TLV, עזריאלי טאון, דרך מנחם בגין 146, תל-אביב.

  2. באמצעות שליחת בקשת ביטול או החזרה או החלפה, לדוא"ל: midtown@delco.co.il או לוואטסאפ: 052-3120555 בין השעות: 10:00–16:00 ימים א'–ה'.

לקוח/ה רשאי/ת לבטל את העסקה שביצע/ה באתר בהתאם למפורט בתקנון האתר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראת מדיניות זו או הוראות תקנון האתר, לבין הוראות החוק, יגברו הוראות החוק).

להלן עיקרי הוראות התקנון ומדיניות ביטולים החזרות והחלפות:

  1. לקוח/ה רשאי/ת לבטל עסקת רכישה או להחזיר או להחליף מוצר, החל מיום ביצוע עסקת הרכישה ועד 14 ימים ממועד קבלת המוצרים או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר ביניהם.

  2. על אף האמור, לקוח/ה שהנו/ה אדם עם מוגבלות, אזרח/ית ותיק/ה או עולה חדש/ה, כהגדרת מונחים אלה בחוק, רשאי/ת לבטל עסקת רכישה בתוך 4 (ארבעה) חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת המוצר נשוא העסקה, או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר ביניהם.

  3. ביקש/ה לקוח/ה שהנו/ה אדם עם מוגבלות, אזרחי/ת ותיק/ה או עולה חדש/ה לבטל עסקת רכישה, רשאים נציגי החברה לדרוש ממנו/ה להציג תעודה המוכיחה שהנו/ה אדם עם מוגבלות, אזרח/ית ותיק/ה או עולה חדש/ה.

  4. ככל שהלקוח/ה קיבל/ה את המוצר נשוא הביטול, עליו/ה לוודא כי המוצר מוחזר באריזתו המקורית (לרבות התוויות) וללא פגיעה או פגם מכל מין או סוג שהוא.

  5. החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה או באופן בו נעשה התשלום (ככל שנעשה באמצעי אחר), וזאת לא יאוחר מ-14 ימים ובכפוף לקיום דרישות החוק.

  6. במידה שביטל/ה לקוח/ה עסקה לפי הוראות תקנון האתר והחוק שלא עקב פגם במוצר שרכש/ה או עקב אי התאמה בין המוצר שרכש/ה לבין הפרטים שנמסרו בהודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק או עקב אי אספקת המוצר שרכש/ה במועד בו נקבה החברה או בשל הפרה אחרת מצד החברה של תנאי המכירה, תהא רשאית החברה, לפי שיקול דעתה, לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר שנרכש או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם.

על הלקוח/ה לציין בכל הודעת ביטול או החזרה או החלפה של מוצר, את שמו/ה, מספר זהותו/ה, מספר נייד ליצירת קשר וארבע ספרות אחרונות של אמצעי תשלום. במידה ולקוח/ה שילמ/ה במזומן, יצוין פרט זה בנוסף לשאר פרטי הזיהוי הרשומים לעיל.

  1. במקרה של ביטול עסקה והחזרת מוצר שלא בשל פגם או אי התאמה וכו' או במקרה של החלפת מוצר, תחזיר הלקוחה את המוצר באמצעות שליח "עד הבית" לחברה (בהתאם לאופן מסירת המשלוח), באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה באמצעות פרטי הקשר הרשומים לעיל, לשם תיאום שליח לאיסוף החבילה.

  2. במקרה של החלפת מוצרים או ביטול עסקה והחזרת המוצרים, עלות המשלוח תהיה בסך של 29 ש"ח (בהחלפה – 29 ₪ לכל כיוון).

  3. על אף האמור בסעיפים 7 ו-8 לעיל, מובהר כי ככל שיוחלט על ידי הלקוח/ה לקבל במקום החזר כספי, זיכוי לאתר (שובר זיכוי), החברה לא תחייב את הלקוח/ה בדמי ביטול כאמור בסעיף 6 לעיל ותישא בעצמה בעלות החזרת המוצר מהלקוח/ה חזרה לחברה.

  4. במקרה של ביטול עסקה בשל פגם במוצר שרכש/ה הלקוח/ה או עקב אי התאמה בין המוצר שרכש/ה לבין הפרטים שנמסרו בהודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק או עקב אי אספקת המוצר שרכש/ה במועד שנקבה בו החברה או בשל הפרה אחרת מצד החברה של תנאי המכירה, החברה תבצע בירור מול הלקוח/ה, וככל שיידרש תתאם עם הלקוח/ה מועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם לדין ולא ייגבה מהלקוח/ה דמי ביטול או דמי משלוח.

  5. מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (מחירי outlet לדוגמא, או שני מוצרים במחיר כולל מיוחד וכדומה), ככל שיוחזרו מוצרים אלה או חלק מהמוצרים, ההחזר הכספי או הזיכוי, לפי העניין, יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר בעת הרכישה.

  6. אין בזכות הלקוח/ה לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח/ה, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל או שספג פגיעה כלשהי אחרת.