מדיניות הובלה

  1. המשלוח כולל הובלת המוצר עד פתח הבית בלבד.
  2. במוצרי סבלות, המשלוח כולל הובלת המוצר עד פתח הבית בלבד, המשלוח כאשר בית הלקוח נגיש (ללא מדרגות בדרך הגישה עד למבנה), פתוח למעבר ונמצא בקרבה של עד 20 מטר ממקום החנייה הזמין למוביל במועד האספקה.

בבניין ללא מעלית- עד קומה שנייה (כולל), ללא מדרגות ספירלה או מדרגות שאינם מאפשרות מעבר נוח עם המוצר הנרכש.

בכל מקרה אחר, השליח ("המוביל") יכול לדרוש תוספות תשלום והדבר אינו באחריות BACI MILANO ישראל ואינו במסגרת הרכישה מ- BACI MILANO ישראל, למקרים הנ"ל (רשימה חלקית ולא ממצה):

  • כאשר אין גישה לבית, החניה מרוחקת או הבית/הבניין נמצא מעל 20 מטר הליכה.
  • כאשר הבית נמצא בקומה שלישית ויותר (בבניין ללא מעלית או כשהמעלית אינה זמינה או כשהמוצר אינו עובר במעלית).
  • כאשר הלקוח מבקש למקם את המוצר במיקום אחר מפתח הבית.
  • כאשר נדרש פירוק דלתות או רכיבים אחרים במוצר על מנת להכניס את המוצר בפתח הבניין, המעלית או הבית.
  • כאשר נדרש מנוף לצורך העלאת המוצר.
  • כאשר בבניין מדרגות ספירלה.
  • במקרים חריגים בפינוי מקומה עליונה בבית פרטי, כגון מדרגות ספירלה, זכוכית או מדרגות צרות, ייגבה תשלום נוסף מהלקוח בהתאם למהות העבודה. במקרים חריגים במיוחד בהם כרוך סיכון בטיחותי, יסופק/יפונה המוצר אך ורק מקומת הקרקע של הבית.
  • ככל שלא תהיה גישה לכניסה ישירה עם המשאית בשל מעבר צר, יהא תשלום נוסף מצדו של הלקוח בכפוף לדרישה של ההובלה (רכב קטן/טנדר/עגלה וכו').
  • חברתנו מסירה כל אחריות בגין עבודה פרטית שתוסכם בין המוביל לצרכן, לרבות נזקים, באם יגרמו למוצר עצמו.
  • ועוד.

רוב התוספות כאמור הינן בעלות משתנה של בין 50-450 ש"ח לתוספת (תלוי בסוג המוצר, הגישה לבית, לבניין וכיוצ"ב). ייתכן ותוספות כגון מנוף, פירוק דלתות שינוי כיוון פתיחת דלת וכדומה אינן זמינות על ידי השליח ("המוביל") ו/או בתוספת תשלום גבוהה יותר.

יובהר כי תוספת התשלום תשולם ישירות למוביל על ידי הלקוח במעמד האספקה. גביית התשלום, מתן חשבונית וקבלה בגין תוספת התשלום הינה באחריות השליח ("המוביל").

    1. בכל מקום שמצוין בדף המוצר תנאים ספציפיים להובלת המוצר, יחולו התנאים המופיעים בדף המוצר בנוסף או במקום התנאים במדיניות זו לעיל.
    2. במידה וחברת השילוח תיאמה מועד אספקת הזמנה עם הלקוח ו/או המשלוח יצא להפצה והלקוח מסיבותיו שלו אינו נוכח בכתובת בה תואמה האספקה עמו ו/או מבקש לבטל ו/או לדחות האספקה ייתכן ויחויב בעלות הפצה נוספת בהתאם ליבואן ולמוצר, והדבר אינו באחריות BACI MILANO ישראל במידה ולקוח רוצה לדחות אספקה יש לעדכן מראש עד שני ימי עסקים לפני יום האספקה עד לשעה 10:00 (לא כולל שישי)
    3. באם חברת השילוח תיאמה מועד אספקת הזמנה עם הלקוח ו/או המשלוח יצא להפצה וללקוח נמסרה התראה של חצי שעה מראש לפני ההגעה והוא מסיבותיו שלו אינו נוכח בכתובת בה תואמה האספקה עמו ו/או מבקש להמתין לו, השליח אינו ימתין לו במקום.
    4. במידה והלקוח מעוניין לבצע החלפת מוצר, הוא יישא בתשלום עבור שילוח הלוך ושוב, בהתאם לסוג המוצר שנרכש.
    5. המוצר חייב לחזור לחנות באריזתו המקורית, ללא פגם או ליקוי.
    6. מוצרי זכוכית ופורצלן אינם ניתנים להחלפה במשלוח, אלא בהגעה פיזית לחנות בלבד, בשל חשש לשבר במהלך השילוח.
    7. במידה והלקוח מעוניין לבצע החלפה בחנות, הוא יכול להגיע עם המוצר ל-BACI MILANO TLV עזריאלי טאון, דרך מנחם בגין 146, ת״א.
    8. החלפת המוצרים תתבצע בהתאם למדיניות המפורסמת באתר הסחר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א-1981.
    9. רכישת מוצר, שלא במסגרת מכירת "סוף עונה", באמצעות האתר, מקנה ללקוח את הזכות להחזיר את המוצר לחברה החל מהיום ה-15 ועד ליום ה-30 ממועד מסירת המוצר.
    10. שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה בטלפון 03-5055959 או בוואטסאפ 052-3120555.
Baci milano - באצ'י מילאנו

באצ'י מילאנו - Baci Milano

נשמח לסייע בכל נושא

שעות פעילות של החנות:
א-ה 10:00-19:00
ו 9:30-14:00

חנות הדגל
דרך מנחם בגין 146, עזריאלי טאון

נשמח לענות לכם על כל השאלות.
צוות באצי מילאנו

בלחיצה על "קבל את כל העוגיות", אתה מסכים לאחסון של קובצי Cookie במכשיר שלך כדי לשפר את הניווט באתר, לנתח את השימוש באתר ולסייע במאמצי השיווק שלנו.

הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים
על מוצרים והשראות